SEYDİŞEHİR AİHL FEN VE SOSYAL BİLİMLER PROJE OKULU TÜRKİYE ŞAMPİYONU

Türkiye (STG) - SEYDİŞEHİR TOROSLAR GAZETESİ | 04.03.2024 - 17:30, Güncelleme: 04.03.2024 - 17:30
 

SEYDİŞEHİR AİHL FEN VE SOSYAL BİLİMLER PROJE OKULU TÜRKİYE ŞAMPİYONU

SEYDİŞEHİR AİHL FEN VE SOSYAL BİLİMLER PROJE OKULU TÜRKİYE ŞAMPİYONU

Seydişehir Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Bilimler Proje Okulu “Akademik Başarının Artırılması Alanında” Türkiye birincisi oldu. İLK SOSYALFEST İLK ŞAMPİYON Türkiye’de ilk kez Karabük Üniversitesi tarafından düzenlenen ulusal ve uluslararası SOSYALFEST (Sosyal Bilimler Festivali) Sosyal Model Tasarım Yarışmalarında, Seydişehir Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Bilimler Proje Okulu “Akademik Başarının Artırılması Sosyal Model Kategorisi”nde “Gelişen ve Geliştiren Okul Modeli” ile Türkiye birincisi oldu. ÖĞRENCİLERİN SOSYAL MODEL TASARIMLARI VE PROJE SUNUMLARI BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ Öğrenciler Erdem ADAL, Mehmet Efe KARASU ve Arif Eren ÖZTÜRK’ten oluşan Seydişehir Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Bilimler Proje Okulu sunum ekibi Türkiye’nin çeşitli üniversitelerinde görev yapan beş kişilik jüri heyetine dört yıldır Seydişehir AİHL Proje Okulunda uygulanan “Okul, Öğrenci Gelişim ve Akademik Başarı” modelini anlattı. Öğrencilerin görsel sunu ve üç boyutlu “Aktif Okul, Etkin Öğrenme” ürünleri ile destekledikleri proje sunumları jüri üyelerinin, katılımcı ve izleyicilerin büyük beğenisini kazandı. Proje ekibine SOSYALFEST süresince Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni, eğitimci ve yazar Mustafa DİNÇ danışmanlık etti. “Gelişen ve Geliştiren Okul Modeli” SOSYALFEST 2024 İle Türkiye Modeli Oldu Okulda okuyan bütün öğrencilerin ve görev yapan bütün öğretmenlerin katkısı hatta son dört yılda mezun olmuş öğrencilerin dahi katkısı bulunan ve dört yıldır başarılı bir şekilde Seydişehir Anadolu İmam Hatip Lisesinde uygulanan “Gelişen ve Geliştiren Okul Modeli” SOSYALFEST 2024’te Akademik Başarının Artırılması Kategorisinde Türkiye birincisi olarak örnek alınması gereken Türkiye Modeli olmuş oldu. “Gelişen ve Geliştiren Okul Modeli” şu temel esaslar üzerine kurulmuştur: Gelişen okul kurum kültürü Zenginleştirilmiş eğitim ortamları Proje odaklı etkin öğrenme modeli Nezaket ve saygı temelli etkili iletişim ve kurumsal itibar yönetimi Etkin rehberlik Öğrenme analitiği 21.yy Becerileri ve akademik öğrenme Veriye dayalı yönetişim anlayışı Kurumsal PR çalışmaları Akademik İyimserlik Seydişehir AİHL tarafından ilçe çapında ilkokul ve ortaokul öğrencilerine yönelik yapılan yarışma ve faaliyetler UYGULANAN GELİŞİM MODELİ HEM OKULUN HEM DE ÖĞRENCİLERİN BAŞARISINI ARTIRDI Okul müdürü Bayram Ali ÇELİK : “2020 yılından beri okulumuzda uygulamaya koymuş olduğumuz Gelişen ve Geliştiren Okul Modeli hem okulumuzun hem de öğrencilerimizin gelişimine büyük katkı sağladı. Sekizinci sınıftan sonra okulumuzu tercih eden öğrenci sayısı ortalama %300 arttı. Okulumuz sürekli devam eden bir gelişim sürecine girdi. Okulumuza gelen ve “Aktif Okul, Etkin Öğrenme” etkinliklerine dahil olan öğrencilerimizin akademik başarıları arttı ve çok yönlü kişisel gelişim süreçleri hızlandı. Üniversite kazanan öğrenci sayımız giderek arttı. İmam hatip lisesi tarihinde olduğu gibi Türkiye’nin en iyi üniversitelerinin en çok tercih edilen bölümlerine yine öğrenci göndermeye başladı. Okulumuz tarihinde ilk kez TEKNOFEST, TÜBİTAK, SOSYALFEST, MEB Başarılı Örnekler gibi farklı alanlarda bilimsel ve teknolojik yarışmalarda başarılara imza attı. Bu kapsamda ben öncelikle bütün öğrenci, öğretmen ve velilerimize tek tek teşekkür ediyorum. Bu gelişim sürecinde ve başarılarda katkısı olan herkesten Allah razı olsun. Bütün bu çalışmaları ve dört yıldır yaptığımız proje faaliyetlerini başarı ile sunarak Türkiye şampiyonu olan SOSYALFEST ekibimizi tebrik ediyorum.Konya’mızı, Seydişehir’imizi ve okulumuzu başarı ile temsil edip, hepimizi gururlandırdılar. “ BÜYÜK HEDEFLER BÜYÜK EMEK İSTER Şampiyon ekibin üyesi öğrencilerden Erdem ADAL; “Ben uzay mühendisi olmak istiyorum. Bu hedefimi gerçekleştirmek için kendimi çok yönlü geliştirmem ve akademik başarımı artırmam gerekiyor. İşte tam da bu noktada bu başarı benim için büyük bir motivasyon kaynağı oldu.” dedi. Arif Eren ÖZTÜRK; “ Okulun bu tür gelişim projeleri yapmasını çok büyük bir gelişim fırsatı olarak görüyorum. Bir çok öğrencinin üniversitede yaşayabileceği eğitim öğretim süreçlerini biz henüz lisedeyken yaşama fırsatı bulduk ve üstelik bu fırsatı Türkiye birinciliği ile taçlandırdık. Okul idaremize ve öğretmenlerimize çok teşekkür ediyoruz. “ Sözleri ile jüriyi kendine hayran bırakan Mehmet Efe KARASU ise şöyle dedi: “ Ben Cumhurbaşkanı olmak istiyorum. Hayalimi gerçekleştirmek için çok çalışmanın yanında kendimi çok yönlü geliştirmem gerektiğini biliyorum. Ben işte bu yüzden bu okuldayım ve bu nedenle İslami ilimler derslerini, SOSYALFEST, TEKNOFEST, TÜBİTAK projelerini, iki yabancı dil öğretimini, hafızlığı bir fırsat ve görev olarak görüyorum. Hayallerime ve hedeflerime ulaşabilir miyim, bilmiyorum. Ama milli ve manevi değerle donatılmış, fen ve sosyal bilimlerde gelişmiş bir kişi olma yolunda hızla ilerlediğimi biliyorum. Seydişehir’e kazandırdığımız birinciliği Seydişehir’de öğrenim gören bütün öğrenci kardeşlerimize, öğretmenlere, annelere ve babalara armağan ediyoruz.”
SEYDİŞEHİR AİHL FEN VE SOSYAL BİLİMLER PROJE OKULU TÜRKİYE ŞAMPİYONU
Seydişehir Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Bilimler Proje Okulu “Akademik Başarının Artırılması Alanında” Türkiye birincisi oldu. İLK SOSYALFEST İLK ŞAMPİYON Türkiye’de ilk kez Karabük Üniversitesi tarafından düzenlenen ulusal ve uluslararası SOSYALFEST (Sosyal Bilimler Festivali) Sosyal Model Tasarım Yarışmalarında, Seydişehir Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Bilimler Proje Okulu “Akademik Başarının Artırılması Sosyal Model Kategorisi”nde “Gelişen ve Geliştiren Okul Modeli” ile Türkiye birincisi oldu. ÖĞRENCİLERİN SOSYAL MODEL TASARIMLARI VE PROJE SUNUMLARI BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ Öğrenciler Erdem ADAL, Mehmet Efe KARASU ve Arif Eren ÖZTÜRK’ten oluşan Seydişehir Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Bilimler Proje Okulu sunum ekibi Türkiye’nin çeşitli üniversitelerinde görev yapan beş kişilik jüri heyetine dört yıldır Seydişehir AİHL Proje Okulunda uygulanan “Okul, Öğrenci Gelişim ve Akademik Başarı” modelini anlattı. Öğrencilerin görsel sunu ve üç boyutlu “Aktif Okul, Etkin Öğrenme” ürünleri ile destekledikleri proje sunumları jüri üyelerinin, katılımcı ve izleyicilerin büyük beğenisini kazandı. Proje ekibine SOSYALFEST süresince Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni, eğitimci ve yazar Mustafa DİNÇ danışmanlık etti. “Gelişen ve Geliştiren Okul Modeli” SOSYALFEST 2024 İle Türkiye Modeli Oldu Okulda okuyan bütün öğrencilerin ve görev yapan bütün öğretmenlerin katkısı hatta son dört yılda mezun olmuş öğrencilerin dahi katkısı bulunan ve dört yıldır başarılı bir şekilde Seydişehir Anadolu İmam Hatip Lisesinde uygulanan “Gelişen ve Geliştiren Okul Modeli” SOSYALFEST 2024’te Akademik Başarının Artırılması Kategorisinde Türkiye birincisi olarak örnek alınması gereken Türkiye Modeli olmuş oldu. “Gelişen ve Geliştiren Okul Modeli” şu temel esaslar üzerine kurulmuştur: Gelişen okul kurum kültürü Zenginleştirilmiş eğitim ortamları Proje odaklı etkin öğrenme modeli Nezaket ve saygı temelli etkili iletişim ve kurumsal itibar yönetimi Etkin rehberlik Öğrenme analitiği 21.yy Becerileri ve akademik öğrenme Veriye dayalı yönetişim anlayışı Kurumsal PR çalışmaları Akademik İyimserlik Seydişehir AİHL tarafından ilçe çapında ilkokul ve ortaokul öğrencilerine yönelik yapılan yarışma ve faaliyetler UYGULANAN GELİŞİM MODELİ HEM OKULUN HEM DE ÖĞRENCİLERİN BAŞARISINI ARTIRDI Okul müdürü Bayram Ali ÇELİK : “2020 yılından beri okulumuzda uygulamaya koymuş olduğumuz Gelişen ve Geliştiren Okul Modeli hem okulumuzun hem de öğrencilerimizin gelişimine büyük katkı sağladı. Sekizinci sınıftan sonra okulumuzu tercih eden öğrenci sayısı ortalama %300 arttı. Okulumuz sürekli devam eden bir gelişim sürecine girdi. Okulumuza gelen ve “Aktif Okul, Etkin Öğrenme” etkinliklerine dahil olan öğrencilerimizin akademik başarıları arttı ve çok yönlü kişisel gelişim süreçleri hızlandı. Üniversite kazanan öğrenci sayımız giderek arttı. İmam hatip lisesi tarihinde olduğu gibi Türkiye’nin en iyi üniversitelerinin en çok tercih edilen bölümlerine yine öğrenci göndermeye başladı. Okulumuz tarihinde ilk kez TEKNOFEST, TÜBİTAK, SOSYALFEST, MEB Başarılı Örnekler gibi farklı alanlarda bilimsel ve teknolojik yarışmalarda başarılara imza attı. Bu kapsamda ben öncelikle bütün öğrenci, öğretmen ve velilerimize tek tek teşekkür ediyorum. Bu gelişim sürecinde ve başarılarda katkısı olan herkesten Allah razı olsun. Bütün bu çalışmaları ve dört yıldır yaptığımız proje faaliyetlerini başarı ile sunarak Türkiye şampiyonu olan SOSYALFEST ekibimizi tebrik ediyorum.Konya’mızı, Seydişehir’imizi ve okulumuzu başarı ile temsil edip, hepimizi gururlandırdılar. “ BÜYÜK HEDEFLER BÜYÜK EMEK İSTER Şampiyon ekibin üyesi öğrencilerden Erdem ADAL; “Ben uzay mühendisi olmak istiyorum. Bu hedefimi gerçekleştirmek için kendimi çok yönlü geliştirmem ve akademik başarımı artırmam gerekiyor. İşte tam da bu noktada bu başarı benim için büyük bir motivasyon kaynağı oldu.” dedi. Arif Eren ÖZTÜRK; “ Okulun bu tür gelişim projeleri yapmasını çok büyük bir gelişim fırsatı olarak görüyorum. Bir çok öğrencinin üniversitede yaşayabileceği eğitim öğretim süreçlerini biz henüz lisedeyken yaşama fırsatı bulduk ve üstelik bu fırsatı Türkiye birinciliği ile taçlandırdık. Okul idaremize ve öğretmenlerimize çok teşekkür ediyoruz. “ Sözleri ile jüriyi kendine hayran bırakan Mehmet Efe KARASU ise şöyle dedi: “ Ben Cumhurbaşkanı olmak istiyorum. Hayalimi gerçekleştirmek için çok çalışmanın yanında kendimi çok yönlü geliştirmem gerektiğini biliyorum. Ben işte bu yüzden bu okuldayım ve bu nedenle İslami ilimler derslerini, SOSYALFEST, TEKNOFEST, TÜBİTAK projelerini, iki yabancı dil öğretimini, hafızlığı bir fırsat ve görev olarak görüyorum. Hayallerime ve hedeflerime ulaşabilir miyim, bilmiyorum. Ama milli ve manevi değerle donatılmış, fen ve sosyal bilimlerde gelişmiş bir kişi olma yolunda hızla ilerlediğimi biliyorum. Seydişehir’e kazandırdığımız birinciliği Seydişehir’de öğrenim gören bütün öğrenci kardeşlerimize, öğretmenlere, annelere ve babalara armağan ediyoruz.”
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve toroslargazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.