YILIN GIDA MARKASI ANKETİNDE CEVAP NET ÇIKTI, TÜKETİCİ TORKU’YU SEÇTİ

Güncel (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 20.12.2018 - 01:07, Güncelleme: 20.12.2018 - 01:07
 

YILIN GIDA MARKASI ANKETİNDE CEVAP NET ÇIKTI, TÜKETİCİ TORKU’YU SEÇTİ

MARKA VE KARİYER ZİRVESİ ANKET YAPTI, ONBİNLER YILIN GIDA MARKASI OLARAK TORKU’YU SEÇTİ

‘Doğal Olarak Bizden’ sloganıyla yola çıkan ve kısa sürede ürün sayısını hızla arttırarak yer aldığı gıda guruplarının hemen hepsinde pazarın büyükleri arasına adını yazdıran bir marka haline gelen Torku’ya bir ödül de "İstanbul Marka ve Kariyer Zirvesi" çerçevesinde düzenlenen "Altın Marka Ödülleri" organizasyonundan geldi. Bu yıl ikincisi gerçekleştirilen ve internet üzerinde gerçekleştirilen oylama ile belirlenen Türkiye Altın Marka Ödüllerinde Torku, yılın gıda markası seçildi. EN FAZLA OYU ALAN TORKU BİRİNCİ SEÇİLDİ İstanbul Marka ve Kariyer Zirvesi kapsamında bu yıl 2’ncisi gerçekleştirilen "Türkiye Altın Marka Ödülleri" sahiplerini buldu. Sunuculuğunu ünlü mankenler Özlem Yıldız ve Şenol İpek’in yaptığı ödül töreni, İstanbul’da yapıldı. Türkiye'nin gıda devlerinden Konya Şeker'in gıda sektöründeki mamul ürünlerinin çatı markası olan Torku, "Yılın Gıda Markası" kategorisinde halk oylaması ile en fazla oyu alarak birinci seçildi. Türkiye'nin ekonomi, sağlık, inşaat, gıda ve daha birçok alanda başarılı iş insanları ve değerli markaları, "II. İstanbul Marka ve Kariyer Zirvesi" etkinliğinde buluştu. Yurtiçi ve yurt dışından 500'e yakın davetlinin katıldığı organizasyonda Torku'nun ödülünü, Konya Şeker Pazarlama Koordinatörü Kemal Keskin aldı. PANKOBİRLİK Genel Başkanı Recep Konuk çeşitli vesilelerle yaptığı açıklamalarda şu sözler ile özetliyordu; “Torku gıda sektöründe yarım asrı aşkın bir tecrübeden güç alan Türkiye’nin en genç ve en dinamik gıda markasıdır. Divan-ı Lügatı Türk’te ipek gibi sağlam, ipek gibi saf ve temiz anlamına gelen Torku, bizim üretim yaklaşımımızı başka hiçbir söze gerek kalmadan ifade eder. Gıda ,şeker ve şekerli ürünler , et ve et mamulleri ile süt ve süt mamullerinin ürünlerini üst segment ürünlere konumlandırıyor ve o standartlarda üretiyoruz. Biz şunu biliyoruz, bizim ürettiğimiz ürünü bu ülkenin çocukları, bizim evlatlarımız tüketiyor ve bizim ürettiğimiz ürünler 900.000 çiftçinin, Türk çiftçisinin itibarını temsil ediyor. O nedenle biz kalite yaklaşımımızdan taviz vermiyoruz. Ürünlerimizde, kullandığımız şekeri biz üretiyoruz ve %100 pancar şekeri. Konya Şeker damgası taşıyan ürünlerin yağı, kakaosu, fındığı, fıstığı aklınıza ne gelirse hepsi birinci sınıftır.” dedi.
MARKA VE KARİYER ZİRVESİ ANKET YAPTI, ONBİNLER YILIN GIDA MARKASI OLARAK TORKU’YU SEÇTİ

‘Doğal Olarak Bizden’ sloganıyla yola çıkan ve kısa sürede ürün sayısını hızla arttırarak yer aldığı gıda guruplarının hemen hepsinde pazarın büyükleri arasına adını yazdıran bir marka haline gelen Torku’ya bir ödül de "İstanbul Marka ve Kariyer Zirvesi" çerçevesinde düzenlenen "Altın Marka Ödülleri" organizasyonundan geldi. Bu yıl ikincisi gerçekleştirilen ve internet üzerinde gerçekleştirilen oylama ile belirlenen Türkiye Altın Marka Ödüllerinde Torku, yılın gıda markası seçildi.

EN FAZLA OYU ALAN TORKU BİRİNCİ SEÇİLDİ

İstanbul Marka ve Kariyer Zirvesi kapsamında bu yıl 2’ncisi gerçekleştirilen "Türkiye Altın Marka Ödülleri" sahiplerini buldu. Sunuculuğunu ünlü mankenler Özlem Yıldız ve Şenol İpek’in yaptığı ödül töreni, İstanbul’da yapıldı. Türkiye'nin gıda devlerinden Konya Şeker'in gıda sektöründeki mamul ürünlerinin çatı markası olan Torku, "Yılın Gıda Markası" kategorisinde halk oylaması ile en fazla oyu alarak birinci seçildi.

Türkiye'nin ekonomi, sağlık, inşaat, gıda ve daha birçok alanda başarılı iş insanları ve değerli markaları, "II. İstanbul Marka ve Kariyer Zirvesi" etkinliğinde buluştu. Yurtiçi ve yurt dışından 500'e yakın davetlinin katıldığı organizasyonda Torku'nun ödülünü, Konya Şeker Pazarlama Koordinatörü Kemal Keskin aldı.

PANKOBİRLİK Genel Başkanı Recep Konuk çeşitli vesilelerle yaptığı açıklamalarda şu sözler ile özetliyordu;

“Torku gıda sektöründe yarım asrı aşkın bir tecrübeden güç alan Türkiye’nin en genç ve en dinamik gıda markasıdır. Divan-ı Lügatı Türk’te ipek gibi sağlam, ipek gibi saf ve temiz anlamına gelen Torku, bizim üretim yaklaşımımızı başka hiçbir söze gerek kalmadan ifade eder. Gıda ,şeker ve şekerli ürünler , et ve et mamulleri ile süt ve süt mamullerinin ürünlerini üst segment ürünlere konumlandırıyor ve o standartlarda üretiyoruz.

Biz şunu biliyoruz, bizim ürettiğimiz ürünü bu ülkenin çocukları, bizim evlatlarımız tüketiyor ve bizim ürettiğimiz ürünler 900.000 çiftçinin, Türk çiftçisinin itibarını temsil ediyor. O nedenle biz kalite yaklaşımımızdan taviz vermiyoruz. Ürünlerimizde, kullandığımız şekeri biz üretiyoruz ve %100 pancar şekeri. Konya Şeker damgası taşıyan ürünlerin yağı, kakaosu, fındığı, fıstığı aklınıza ne gelirse hepsi birinci sınıftır.” dedi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve toroslargazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.