ÖZGÜVEN SİSTEM KOLEJİ’NE DÖRT ÖDÜL
ÖZGÜVEN SİSTEM KOLEJİ’NE DÖRT ÖDÜL
Özgüven Sistem Koleji’nden 4 öğrenci, Türkiye genelinde düzenlenen Bize Öğretmenini Anlat konulu kompozisyon yarışmasında ödül kazandı.
Özgüven Sistem Koleji’nden 4 öğrenci, Türkiye genelinde düzenlenen Bize Öğretmenini Anlat konulu kompozisyon yarışmasında ödül kazandı.
Özgüven Sistem Koleji 4. sınıf öğrencilerinden Simay Çınar, Meyra Demirci, Defne Elif Bayraktar ve Ayşen Karpuz Türkiye genelinde düzenlenen “Bize Öğretmenini Anlat” konulu kompozisyon yarışmasında dereceye girerek ödül almaya hak kazandılar.
Aynı zamanda bu 4 öğrencinin kompozisyonları yarışmaya ilişkin basılacak kitapta da yer alacağı bildirildi.
Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Müdür Yardımcısı H. Mehmet Gedik: “Türkiye genelinde 800’den fazla okulun başvuruda bulunduğu “Bize Öğretmenini Anlat” isimli yarışmada 4 öğrencimizle birden derece almak ve kompozisyonlarının basılacak olması bizleri gururlandırmıştır. Bu bağlamda öğrencilerimiz Simay Çınar, Meyra Demirci, Defne Elif Bayraktar ve Ayşen Karpuz’u ve velilerini tebrik eder, başarılarının devamını dilerim” şeklinde açıklamalarda bulundu.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.